Thursday, February 12, 2009

Kemelut Politik Perak I

When asked whether Zambry feels he has the support of the majority of Perakians, he replied "God willing, when you prove to the people your worth".

Ini cakap orang bodoh dan bengang. Pertama sekali, Zambry kena ingat, dia menjadi Menteri Besar secara haram. Rakyat tidak memberi mandat kepadanya ataupun BN untuk menerajui kerajaan Perak. Kalau nak cakap pasal derhaka, Zambry ini sememangnya seorang penderhaka juga. Dulu bukan main sokong DSAI, apabila keluar daripada ISA, ekor Zambry terus menusuk masuk lubang dubur BN.

Dia dan konco konconya telah membentuk kerajaan yang tidak mendapat pengiktirafan rakyat Perak dan juga seluruh rakyat Malaysia. Zambry ini memang contoh terbaik politik murahan yang tidak kenal erti malu.

When asked by reporters if he thought he has the support of a majority of the public in Perak, he replied; "That is why we are here".

Jangan nak mengarut Zambry, saya tengok muka menyampah hang, rasa nak bagi hang sebiji buku lima. Tetapi rakyat Perak akan bersabar. Pilihanraya kecil ini, kita akan pangkah mana mana wakil daripada Pakatan Rakyat, kita akan jadikan pilihanraya ini referendum sama ada rakyat Perak inginkan BN ataupun Pakatan Rakyat.



.